вторник, 31 марта 2015 г.

П'ятий фестиваль здоров'я BEST FOOD FEST&HEALTH

5 квітня, з 10:00 до 20:00, на спортивній та культурній арені країни НСК «Олімпійський» пройде п'ятий фестиваль здоров'я «Best Food Fest & Health»: здорова нація - сильна Україна.

Фестиваль здоров'я відбудеться напередодні Всесвітнього Дня здоров'я і є частиною широкомасштабного проекту «Здорова нація - сильна Україна», який проходить за підтримки Міністерства охорони здоров'я та Міністерства молоді та спорту України.

На фестивалі гостей чекають презентації еко-новинок, дегустації, безкоштовні консультації фахівців, навчальні майстер-класи від кращих спеціалістів по здоровому способі життя, правильному харчуванні та медицині. В рамках заходу відбудеться ярмарок еко і фермерських продуктів, фуд корт зі здоровою їжею. Буде організована спортивна зона, зона превентивної медицини, а для найменших діятиме дитячий майданчик. Щогодини на головній сцені фестивалю будуть розігруватися подарунки від партнерів та учасників заходу.

Близько 100 компаній продемонструють свої послуги та продукти на фестивалі здоров'я, який є мейнстрімом в області здорових продуктів і технологій.

Відео четвертого фестивалю: https://www.youtube.com/watch?v=-jf7J_INpVM

Детальний розклад і програма поступово будуть з'являтися на сайті фестивалю: www.bff.kiev.ua і в соціальних мережах (https://www.facebook.com/events/855323474525831).

Плата за вхід складе 30 грн. (10% від виручених коштів піде на підтримку постраждалих у зоні АТО), а в день проведення - 40 грн. Дітям до 10 років вхід безкоштовний. Квитки можна придбати на сайті: http://www.concert.ua/eventpage/best-food-fest-health.

Організатор: «Best Food Fest & Health», спів-організатори: мережа фітнес клубів для жінок «FitCurves», «Nuga Best», Асоціація «Українські центри нових технологій здоров'я».

Приєднуйтесь до свята здоров'я, краси та гарного настрою!

Контактна інформація:
Загальні та організаційні питання:
+38 044 362 9737
info@bff.kiev.ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий